Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Bestiariusz

DOS/GenesisJSNESSuper FamicomNazwaHPPunkty Życia (Hit Points), do wartości z tabeli dodawana jest liczba z zakresu 1-8ACKlasa Pancerza (Armor Class)DMGZadawane obrażenia w każdym ataku. Dodatkowo litera "M'' przy wartości oznacza, że obrażenia mogą być zadane przez atak dystansowy.SPDSzybkość (Speed)ODP
Odporność stworzeń na żywioły i efekty
F : Ogień
C : Zimno
E : Elektryczność
A : Kwas
S : Sen
P : Paraliż
#Ilość stworzeń w grupie. Maksymalna ilość stworzeń jaka możesz być losowo wygenerowana na slotach A-J potworów. Jeśli jest ich więcej, wszystkie sloty pozaekraanowe zostają wypełnione wybranym pozaekranowym stworzeniem tego samego typu.#ATTLiczba ataków na turę walki (number of attacks per turn)SPECJALNEZdolność specjalna oraz częstotliwość z jaką przeciwnik będzie nią atakował (w zwarciu/na dystans).
Dodatkowa zdolność przy dotknięciu.
Informacja o tym czy dana jednostka jest nieumarła i/lub odporna na jakiś typ ataków.
Acidic Blob
(Kwasowa Galaretka)
6015307FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.62Pluje KwasemAtakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.
Acwalandar
20008010070FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie 16Mroźny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na zimnie.
4/7
EradykacjaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Air Elemental
(Żywiołak Powietrza)
250265030C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie 26Mroźny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na zimnie.
4/7
Alien Probe
(Sonda Obcych)
500315040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie44Rzuca Spopielenie 6/7
Amazon
(Amazonka)
901230M24102Brak
Ancient Dragon
(Starożytny Smok)
50005020070FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie18Energetyczny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na energii.
5/7
Apparition
(Widziadło)
100203021SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie43Nieumarły
Postarzanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na postarzenie członka naszej drużyny.
Aquasaurus
(Przekopnica)
160257020FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie202Brak
Arachnoid
(Pajęczak)
4581522C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Archer
(Łucznik)
2503150M50SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie66Rzuca Błyskawicę 2/7
Armored Dragon
(Opancerzony Smok)
400318040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie25Gazowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na paraliżu.
6/7
Assasin
(Zabójca)
100228028SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.32Zabójca ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zabójstwo członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "nieprzytomny" i ma on 0 punktów życia)
Avenger
(Mściciel)
1602325M23SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.24Brak
Barbarian
(Barbarzyńca)
2001630M23FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.195Brak
Baron Wilfrey3005060M50FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie15Brak
Beggar
(Żebrak)
104610122Drobna
Kradzież
KlejnotówPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież pewnej ilości klejnotów od naszej drużyny.
Blood Sucker
(Krwiopijca)
110422101Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Bonehead
(Czaszkogłowy)
90203016SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie63WybuchaPopełnia samobójczy atak, który razi jednocześnie całą drużynę silnym wybuchem.2/7
Nieumarły
Przeklina ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rzucenie klątwy na członka naszej drużyny.
Bozorc the Orc
(Bozorc - Ork)
2002540M28FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Drobna
Kradzież
ZłotaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież pewnej ilości złota od naszej drużyny.
Brain Eater
(Zjadacz Mózgu)
1051018SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie41Rzuca Sen 6/7
Nieumarły
Usypianie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na uśpienie członka naszej drużyny.
Brainless One
(Bezmózgi)
206815SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie82Brak
Brutal Bruno
(Brutalny Bruno)
3003050M40SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16Brak
Burglar
(Włamywacz)
22572242Kradzież ZłotaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież całego złota naszej drużyny.
Canine Creep
(Psi Potwór)
64152024SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie63Brak
Carnage Spirit
(Duch Rzeźnika)
258817SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie53Nieumarły
Odp. na Męż.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez mężczyzn.Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Castle Guard
(Strażnik)
701732M19152Brak
Cat Corpse
(Truchło Kota)
40101820SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Nieumarły
Cat from Hell
(Kot z Piekła)
20004010070FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie36Wezwanie
MocyAtakuje jednocześnie całą drużynę potężnym atakiem magicznym.
3/7
Wysysanie
Dośw.▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie punktów doświadczenia z członka naszej drużyny.
Cavalier
(Kawaler)
701720M21SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie33Brak
Champion
(Czempion)
802030M22FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.43Brak
Chancellor
(Kanclerz)
90202028SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.21Rzuca Super Wyładowanie 5/7
Chomper
(Gryzak)
5015826FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie124SzałUmiejętność identyczna jak zaklęcie Szału. Atakuje całą drużynę, a następnie staje się nieprzytomny.2/7
Cloud Dragon
(Chmurny Smok)
160193026C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie35Mroźny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na zimnie.
4/7
Cockatrice
(Kuroliszek)
50102018FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie43Petryfikacja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zamienienie członka naszej drużyny w kamień.
Coffin Creep
(Potwór z Trumny)
506106FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie102Wysysanie
Many ✲Przy swoim ataku przeciwnik wysysa całą manę z naszej drużyny.
3/7
Nieumarły
Conjurer
(Czarownik)
123516SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.51Rzuca Wybuch Energii 6/7
Cosmic Sludge
(Kosmiczny Szlam)
130253020FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie303Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Court Bowman
(Nadworny Łucznik)
1502540M23SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.126
Court Jester
(Nadworny Błazen)
801720M24SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie23Żonglowanie
DrużynąZmienia kolejność wykonywania ruchu przez członków naszej drużyny.
5/7
Psuja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zepsucie jednego z naszych przedmiotów.
Court Mage
(Nadworny Mag)
100192040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie41Rzuca Super Wyładowanie 6/7
Crazed Dwarf
(Oszalały Krasnolud)
4572016SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.82SzałUmiejętność identyczna jak zaklęcie Szału. Atakuje całą drużynę, a następnie staje się nieprzytomny.3/7
Crazed Native
(Oszalały Tubylec)
3081520194SzałUmiejętność identyczna jak zaklęcie Szału. Atakuje całą drużynę, a następnie staje się nieprzytomny.3/7
Creepy Crawler
(Pełzający Robal)
54620SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Cripple
(Kaleka)
1145102Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Cron Man Trap
(Mięsożerna Roślina z CRON)
400214030SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie44WybuchaPopełnia samobójczy atak, który razi jednocześnie całą drużynę silnym wybuchem.2/7
Odp. na Męż.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez mężczyzn.
Crusader
(Krzyżowiec)
200294040SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie55Brak
Crypt Fiend
(Czart z Krypty)
150324024FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie123Rzuca Palce Śmierci 6/7
Nieumarły
Wysysanie
StatystykPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Cuisinart
(Oprawca)
100060250160SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie46SzałUmiejętność identyczna jak zaklęcie Szału. Atakuje całą drużynę, a następnie staje się nieprzytomny.1/7
Cursed Corpse
(Przeklęte Zwłoki)
6081016SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie82Nieumarły
Odp. na Kob.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez kobiety.Przeklina ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rzucenie klątwy na członka naszej drużyny.
Cursed Slayer
(Przeklęty Rzeźnik)
501318M24SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie63Przeklina ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rzucenie klątwy na członka naszej drużyny.
Dagger Jaw
(Sztyletoszczęki)
3002215040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22ZatruwaniePrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Dancing Bones
(Tańczące Kości)
3541018SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie102Nieumarły
Odp. na Męż.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez mężczyzn.Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Dancing Dead
(Tańczący Trup)
4561612SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie61Nieumarły
Dark Knight
(Mroczny Rycerz)
7006040M80FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie60Wysysanie
Poziomu ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie poziomu członka naszej drużyny.
Dawn
(Jutrzenka)
3002570M40FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu.14Gazowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na paraliżu.
3/7
Odp. na Męż.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez mężczyzn.Zabójca ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zabójstwo członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "nieprzytomny" i ma on 0 punktów życia)
Dead Head
(Martwa Głowa)
250155023SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Wysysanie
Dośw.Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie punktów doświadczenia z członka naszej drużyny.
Deadly Rattler
(Zabójczy Grzechotnik)
405302041Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Death in a Box
(Śmierć w Pudełku)
20004010060FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie18Rzuca Dezintegrację 5/7
Eradykacja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Death Spider
(Pająk Śmierci)
90192323C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Pryska
TruciznąPróbuje zatruć jednocześnie całą drużynę.
3/7
Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Death's Agent
(Agent Śmierci)
600405032FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie49Rzuca Błyskawicę 4/7
PostarzaniePrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na postarzenie członka naszej drużyny.
Demon Soldier
(Demoniczny Żołnierz)
2002250M19FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie195Brak
Devil King
(Król Diabłów)
500060250110FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16Rzuca Implozję 1/7
Eradykacja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Devil's Envoy
(Wysłannik Diabła)
500405032FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie45Rzuca Kulę Ognia 3/7
Wysysanie
StatystykPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Devil's Mouse
(Mysz Diabła)
5003112032FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie13Zapaść ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę pozbawienie przytomności członka naszej drużyny.
Dino Spider
(Pająkozaur)
2502010020SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.42Pryska
TruciznąPróbuje zatruć jednocześnie całą drużynę.
3/7
Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Dinobug
(Robakozaur)
100108018SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.21Brak
Dinosaur
(Dinozaur)
2501610021SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.62Brak
Dragon Lord
(Smoczy Lord)
340405025FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16Oddech
Błyskawicy
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na elektryczności.
4/7
PetryfikacjaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zamienienie członka naszej drużyny w kamień.
Dread Knight
(Upiorny Rycerz)
3002870M50FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Brak
Druid4091222SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Rzuca Ciszę 5/7
Dwarven Elder
(Starszy Kranolud)
300248032FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.24Brak
Dwarven Knight
(Krasnoludzki Rycerz)
1002330M24FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie44Brak
Earth Elemental
(Żywiołak Ziemi)
250265030E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie26Kwasowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.
3/7
Earth Wyrm
(Żmij Ziemi)
130196023FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.43Ognisty
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na ogniu.
3/7
Element Hydra
(Hydra Żywiołu)
600404050FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie48Energetyczny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na energii.
3/7
Elf Warrior
(Elficki Wojownik)
1202220M32SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.124Brak
Elven Archer
(Elficki Łucznik)
10004040M90FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie34Brak
Enchantress
(Zaklinaczka)
100132550FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie21Rzuca
 Tańczące Ostrze 5/7
Wysysanie
ManyPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie punktów many z członka naszej drużyny.
Endless Knight
(Nieskończony Rycerz)
300505050FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.108Brak
Ethereal Being
(Eteryczny Byt)
2507030100FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie30Wysysanie
Poziomu ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie poziomu członka naszej drużyny.
Fire Devil
(Ognisty Diabeł)
1502260M19FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie63Rzuca Kulę Ognia 4/7
Fire Dragon
(Ognisty Smok)
300255040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie35Ognisty
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na ogniu.
5/7
Fire Elemental
(Żywiołak Ognia)
250265030FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie26Ognisty
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na ogniu.
3/7
Fire Faery
(Ognista Wróżka)
230224028FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie63Ognisty
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na ogniu.
4/7
Kradzież
Klejnotów ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na kradzież wszystkich klejnotów od naszej drużyny.
Flaming Fear
(Płonący Strach)
70182018FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie82Ognisty
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na ogniu.
5/7
Flesh Eater
(Mięsożerca)
64622SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.82Nieumarły
Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Fool
(Głupiec)
6461661Rzuca Sen 4/7
Foot Soldier
(Piechur)
35101215SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.102Brak
Friar
(Zakonnik)
203813SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Rzuca Wybuch Energii 4/7
Frost Dragon
(Mroźny Smok)
250224016C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie35Mroźny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na zimnie.
4/7
Gargoyle
(Gargulec)
50101320FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie123Paraliż ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę niewielką na sparaliżowanie członka naszej drużyny.
Gate Keeper
(Strażnik Bramy)
60154013FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie41Brak
Ghost
(Duch)
200173040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Nieumarły
Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.Postarzanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na postarzenie członka naszej drużyny.
Ghoul
(Ghul)
257815SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie122Nieumarły
Paraliż ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę niewielką na sparaliżowanie członka naszej drużyny.
Giant Beetle
(Gigantyczny Żuk)
1071015C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie61Brak
Giant Lizard
(Gigantyczna Jaszczurka)
4082518121Brak
Giant Ogre
(Gigantyczny Ogr)
7085017SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Brak
Giant Skorpion
(Gigantyczny Skorpion)
60112022SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.103Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Gnasher
(Dziki Zębacz)
2581022FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.122Brak
Gnome
(Gnom)
40101218SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie182Drobna
Kradzież
ZłotaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież pewnej ilości złota od naszej drużyny.
Gnome Elder
(Starszy Gnom)
204819SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.31Rzuca Ból 6/7
Goblin661215121Brak
Gorgon
(Gorgona)
150143023FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.103Petryfikujące
SpojrzeniePróbuje zamienić całą drużynę w kamień.
3/7
Gralkor1700708060FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie10Kwasowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.
4/7
Eradykacja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Gravewalker
(Grobołaz)
70U152023FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Wysysanie
Poziomu ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie poziomu członka naszej drużyny.
Greedy Snitch
(Chciwy Kapuś)
12481681Drobna
Kradzież
JedzeniaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież pewnej ilości jedzenia od naszej drużyny.
Griffin
(Gryf)
150202522FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie45Petryfikacja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zamienienie członka naszej drużyny w kamień.
Grim Reaper
(Ponury Żniwiarz)
70162514FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Rzuca Palce Śmierci 3/7
Nieumarły
Śmierć ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na uśmiercenie członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "martwy")
Guardian
(Strażnik)
150135015FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie41Gazowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na paraliżu.
1/7
Guardian Hound
(Strażniczy Pies)
200158032SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.62Kwasowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.
3/7
Hatchet Man
(Wynajęty Zbir)
2002532M40SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie45ZabójcaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zabójstwo członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "nieprzytomny" i ma on 0 punktów życia)
Hermit
(Pustelnik)
3091514SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie31Kradzież
Przedmiotu ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na kradzież jednego przedmiotu z naszego plecaka.
High Priest
(Wysoki Kapłan)
1000323040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie24Wezwanie
MocyAtakuje jednocześnie całą drużynę potężnym atakiem magicznym.
3/7
Hill Giant
(Gigant ze Wzgórza)
1201770M21FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Brak
Holy Man
(Święty Człowiek)
100201522SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Wezwanie
MocyAtakuje jednocześnie całą drużynę potężnym atakiem magicznym.
3/7
Holy Warrior
(Święty Wojownik)
1000806080FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Brak
Horned Fiend
(Rogaty Czart)
80182019FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie83Petryfikujące
SpojrzeniePróbuje zamienić całą drużynę w kamień.
2/7
Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Hunchback
(Garbus)
3531210182Odp. na Kob.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez kobiety.
Hungry Plant
(Wygłodniała Roślina)
1041512SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie61Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Hypnobeetle
(Hipnożuk)
2081021SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.62Rzuca Sen 3/7
Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Illusionist
(Iluzjonista)
45111021FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.81Wysysanie
Poziomu
ZaklęćPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie poziomu zaklęcia z członka naszej drużyny.
3/7
Drobna
Kradzież
KlejnotówPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież pewnej ilości klejnotów od naszej drużyny.
Inept Wizard
(Niekompetentny Czarodziej)
2261041Rzuca Błyskawicę 2/7
Insect Plague
(Plaga Insektów)
355217SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie46ChmaraInsekty atakują jednocześnie całą drużynę.3/7
Iron Wizard
(Żelazny Czarodziej)
80213020SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie32Rzuca Kulę Ognia 3/7
Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.
Jouster
(Kawalerzysta)
500508040SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie24Brak
Juggler
(Kuglarz)
2046M2663Żonglowanie
DrużynąZmienia kolejność wykonywania ruchu przez członków naszej drużyny.
5/7
Kensai5004032M60SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie68Brak
Killer Bees
(Zabójcze Pszczoły)
409420SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie46ChmaraInsekty atakują jednocześnie całą drużynę.3/7
Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Killer Cadaver
(Zabójczy Nieboszczyk)
306613SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62WybuchaPopełnia samobójczy atak, który razi jednocześnie całą drużynę silnym wybuchem.2/7
Nieumarły
Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Killer Canine
(Zabójczy Kieł)
50135020SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.102Brak
Killer Cobra
(Zabójcza Kobra)
5010801931Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Kobold86615102Brak
Kobold Captain
(Dowódca Koboldów)
28810M19PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Brak
Leper
(Trędowaty)
405108261Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Leprechaun
(Leprokonus)
40282022SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie21Znikające
KosztownościPowiedzmy, że połowa waszych rzeczy zrobi puff! :)
4/7
Kradzież ZłotaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież całego złota naszej drużyny.
Lich Lord
(Lisz Lord)
2000405050FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Nieumarły
Eradykacja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Lightning Bugs
(Piorunujące Robaki)
80191025C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie40Oddech
Błyskawicy
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na elektryczności.
3/7
Living Dead
(Żywy Trup)
180507032FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie84Rzuca Palce Śmierci 4/7
Nieumarły
ŚmierćPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na uśmiercenie członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "martwy")
Lost Soul
(Zaginiona Dusza)
80182525FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Wysysanie
Poziomu
ZaklęćPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie poziomu zaklęcia z członka naszej drużyny.
5/7
Nieumarły
Postarzanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na postarzenie członka naszej drużyny.
Lucky Dog
(Szczęśliwy Pies)
70203222FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie72Żonglowanie
DrużynąZmienia kolejność wykonywania ruchu przez członków naszej drużyny.
3/7
Losowość ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wywarcie losowego efektu na członka naszej drużyny.
Mad Peasant
(Wściekły Chłop)
60133019SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.122SzałUmiejętność identyczna jak zaklęcie Szału. Atakuje całą drużynę, a następnie staje się nieprzytomny.2/7
Magic Serpent
(Magiczny Wąż)
8004012070FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Gazowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na paraliżu.
5/7
Man-at-arms
(Zbrojny)
20916M14SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie51Brak
Mandagual1002025M21FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14ZatruwaniePrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Master Ninja
(Mistrz Ninja)
10006040M110SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie32Zabójca ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zabójstwo członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "nieprzytomny" i ma on 0 punktów życia)
Master Robber
(Mistrz Rabuś)
10004040M70SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie485/7: Vaporize Valuables
Kradzież
KosztownościPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież złota i klejnotów od naszej drużyny.
Mega Dragon
(Mega Smok)
64000250250M250FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16Energetyczny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na energii.
4/7
Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.EradykacjaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Mega Troll25005017060FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie28Brak
Melting Man
(Topniejący Człowiek)
130223020FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie63Paraliż ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę niewielką na sparaliżowanie członka naszej drużyny.
Merchant
(Kupiec)
6581341Brak
Mini Rex1061212PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie41Brak
Minor Demon
(Pomniejszy Demon)
50132018FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie82Rzuca Wybuch Energii 3/7
Minor Devil
(Pomniejszy Diabeł)
60164019FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie82Rzuca Kulę Ognia 3/7
Minotaur150308040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Rzuca Kulę Ognia 3/7
Wysysanie
StatystykPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Mist Rider
(Mistyczny Jeździec)
350503070C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie48Mroźny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na zimnie.
3/7
Mist Warrior
(Mistyczny Wojownik)
350306050FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16Rzuca
 Tańczące Ostrze 4/7
Monster Masher
(Potworny Miażdżyciel)
500406050SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie46Rzuca Dezintegrację 3/7
Śmierć ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na uśmiercenie członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "martwy")
Mountain Man
(Człowiek z Gór)
901123M21C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.183Brak
Mounted Patrol
(Osiodłany Patrol)
702225M19SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.124Brak
Mugger
(Rzezimieszek)
10661682Drobna
Kradzież
ZłotaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież pewnej ilości złota od naszej drużyny.
Mummy
(Mumia)
150115010C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Nieumarły
Mutant70163016FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie82Rzuca Wybuch Energii 2/7
Mutant Fish
(Zmutowana Ryba)
661220FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia.141Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Mutant Swine
(Zmutowana Świnia)
5081518102Brak
Mystic Clown
(Mistyczny Klaun)
100163032FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie43Żonglowanie
DrużynąZmienia kolejność wykonywania ruchu przez członków naszej drużyny.
5/7
Losowość ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wywarcie losowego efektu na członka naszej drużyny.
Nasty Witch
(Wredna Wiedźma)
3871222SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Rzuca Ból 6/7
Necromancer
(Nekromanta)
60131531SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie31Rzuca Palce Śmierci 5/7
Neophyte Thief
(Złodziej Neofita)
14661661Drobna
Kradzież
ZłotaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież pewnej ilości złota od naszej drużyny.
Night Stalker
(Nocny Prześladowca)
60143015SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Nieumarły
Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Ninja351512M27SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.43Zabójca ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zabójstwo członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "nieprzytomny" i ma on 0 punktów życia)
Old Miser
(Stary Sknera)
1441241Rzuca Klątwę 6/7
Ooze Warrior
(Szlamowaty Wojownik)
350227024FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.63Pluje KwasemAtakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Orb Guardian
(Strażnik Kuli)
3003210050FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16Wysysanie
Many ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie punktów many z członka naszej drużyny.
Orc
(Ork)
20615M1681Brak
Orc God
(Bóg Orków)
500004020070FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Brak
Paladin
(Paladyn)
120243026FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie45Brak
Pegasus
(Pegaz)
120264029FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie83Brak
Phantasm
(Urojenie)
1272020SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie61Nieumarły
Phantom
(Fantom)
64193021FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Wysysanie
Many ✲Przy swoim ataku przeciwnik wysysa całą manę z naszej drużyny.
1/7
Nieumarły
Wysysanie
Many ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie punktów many z członka naszej drużyny.
Phase Spirit
(Duch Fazowy)
200604040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie184Wysysanie
Many ✲Przy swoim ataku przeciwnik wysysa całą manę z naszej drużyny.
5/7
Nieumarły
Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.Wysysanie
ManyPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wyssanie punktów many z członka naszej drużyny.
Pixie
(Duszek)
90203024C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Rzuca Klątwę 2/7
Kradzież
Klejnotów ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na kradzież wszystkich klejnotów od naszej drużyny.
Plant Golem
(Roślinny Golem)
250306014SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.
Poltergeist86425FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie103Nieumarły
Priest
(Ksiądz)
100201221SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.42Rzuca Paraliż 5/7
Pyrannaste1500608050FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16EradykacjaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Pyro Hydra
(Ognista Hydra)
80155020FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie23Ognisty
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na ogniu.
4/7
Queen Beetle
(Królowa Żuków)
350508030FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Gazowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na paraliżu.
3/7
ParaliżPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na sparaliżowanie członka naszej drużyny.
Rabid Rodent
(Wściekły Gryzoń)
203101662Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Ranger
(Gajowy)
2876M17SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.84Brak
Reptoid
(Jaszczuroid)
2500325040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie30Brak
Roc
(Rok)
4002110060SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie23Brak
Royal Horseman
(Królewski Konny)
250324023SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie66Brak
Sarakin250254040FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie12Petryfikujące
SpojrzeniePróbuje zamienić całą drużynę w kamień.
2/7
Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.Postarzanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na postarzenie członka naszej drużyny.
Screaming Pods
(Mandragora)
15481242Paraliż ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę niewielką na sparaliżowanie członka naszej drużyny.
Sea Monster
(Potwór Morski)
70163018FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie33Petryfikujące
SpojrzeniePróbuje zamienić całą drużynę w kamień.
2/7
Seductress
(Uwodzicielka)
6091026SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie21Rzuca Paraliż 3/7
Paraliż ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę niewielką na sparaliżowanie członka naszej drużyny.
Serpent King
(Król Wężów)
4006020031FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie12Kwasowy
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.
4/7
ZatruwaniePrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Sewer Rat
(Ściekowy Szczur)
82121281Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Shadow Rogue
(Łotr Cienia)
1502330M32FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie46Kradzież
Złota ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na kradzież całego złota naszej drużyny.
Shalwend1000708060C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie16Wezwanie
MocyAtakuje jednocześnie całą drużynę potężnym atakiem magicznym.
4/7
EradykacjaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na eradykację jednego losowo wybranego członka naszej drużyny.
Shaman
(Szaman)
4581217SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie41Rzuca Paraliż 4/7
Sheltem5006060M40FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie18Zapaść ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę pozbawienie przytomności członka naszej drużyny.
Skeleton
(Szkielet)
65814FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie121Nieumarły
Slasher
(Siekacz)
60112020SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie84Nieumarły
ZabójcaPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na zabójstwo członka naszej drużyny. (członek drużyny ma stan "nieprzytomny" i ma on 0 punktów życia)
Sludge Beast
(Szlamowa Bestia)
204618C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Pluje KwasemAtakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Snapping Spore
(Kłapiący Zarodnik)
4062516SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.42WybuchaPopełnia samobójczy atak, który razi jednocześnie całą drużynę silnym wybuchem.2/7
Soldier
(Żołnierz)
25810M15SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie122Brak
Sorcerer
(Czarownik)
300243070FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Rzuca Inferno 6/7
Sorceress
(Czarodziejka)
150182550FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie31Rzuca Spopielenie 5/7
Spaz Twit5020040M40FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Rzuca Dezintegrację 4/7
Spido Bug
(Spido Robak)
300227040E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu.63Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Sprite
(Rusałka)
128619SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie61Rzuca Klątwę 4/7
Squire
(Giermek)
40101522SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.42Brak
Stalker
(Prześladowca)
140244040SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie83Brak
Stone Golem
(Kamienny Golem)
250307018SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Ab. Odp.Absolutna oporność na ataki w zwarciu.
Strangler
(Dusiciel)
80182525SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie43Rzuca Paraliż 3/7
Zapaść ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę pozbawienie przytomności członka naszej drużyny.
Super Sprite
(Super Rusałka)
40101522SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Rzuca Klątwę 4/7
Przeklina ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rzucenie klątwy na członka naszej drużyny.
Swamp Beast
(Bagienna Bestia)
100111917ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie44Pluje KwasemAtakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na kwasie.
Swamp Dog
(Bagienny Pies)
4072018SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie101Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Swamp Thing
(Bagienna Rzecz)
70114017C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie42Pryska
TruciznąPróbuje zatruć jednocześnie całą drużynę.
3/7
Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Swarming Wasps
(Rój Os)
501552156ChmaraInsekty atakują jednocześnie całą drużynę.3/7
Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
The Horvath400509028FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu.14Petryfikujące
SpojrzeniePróbuje zamienić całą drużynę w kamień.
3/7
Petryfikacja ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zamienienie członka naszej drużyny w kamień.
The Long One
(Długi)
3003070M50FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie13Wezwanie
MocyAtakuje jednocześnie całą drużynę potężnym atakiem magicznym.
3/7
Odp. na Kob.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez kobiety.Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
The Snowbeast
(Śnieżna Bestia)
60162521C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Brak
Thief
(Złodziej)
501616M26SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.63Kradzież
Klejnotów ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na kradzież wszystkich klejnotów od naszej drużyny.
Thug Leader
(Przywódca Opryszków)
2202230M23PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie84Zapaść ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę pozbawienie przytomności członka naszej drużyny.
Thug Trainee
(Oprych Pomagier)
1879M1682Brak
Time Lord
(Władca Czasu)
3000110150210FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie22Wezwanie
MocyAtakuje jednocześnie całą drużynę potężnym atakiem magicznym.
3/7
LosowośćPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na wywarcie losowego efektu na członka naszej drużyny.
Titan
(Tytan)
20004012060FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie14Rzuca
 Tańczące Ostrze 4/7
Zapaść ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę pozbawienie przytomności członka naszej drużyny.
Trickster90192021SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.33Kradzież
KlejnotówPrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na kradzież wszystkich klejnotów od naszej drużyny.
Troll70133018SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie104Brak
Troubadour
(Trubadur)
120163018FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie32Brak
Tyrannosaurus
(Tyranozaur)
500249024SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.43Brak
Valiant Knight
(Mężny Rycerz)
3003250M60FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie46Brak
Vampire
(Wampir)
250246016FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie63Nieumarły
Rzuca Błyskawicę 3/7
Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Vampiric Rat
(Wampiryczny Szczur)
4591422102Brak
Venomous Snake
(Trujący Wąż)
123101941Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Viking
(Wiking)
80143020SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.63Brak
War Eagle
(Orzeł Wojenny)
300217028FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.33Brak
Warbot
(Robot Bojowy)
300256050FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie83Rzuca Dezintegrację 6/7
Warlock
(Czarnoksiężnik)
90201932FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie62Rzuca Dezintegrację 5/7
Warrior Boar
(Dzik Wojownik)
6011302162Brak
Warrior Maiden
(Wojownicza Dziewica)
50192021153Odp. na Męż.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez mężczyzn.
Water Elemental
(Żywiołak Wody)
250265030C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. E Całkowita niewrażliwość na obrażenia od elektryczności. ACałkowita niewrażliwość na obrażenia od kwasu. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie26Mroźny
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na zimnie.
3/7
Werebat
(Nietoperzołak)
35131024SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie153Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Werebull
(Bykołak)
62105018SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.41Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
Werewolf
(Wilkołak)
70172521SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.43Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
White Knight
(Biały Rycerz)
1001832M27FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie34Odp. na Kob.Oporność na ataki w zwarciu zadawane przez kobiety.
Wind Mare
(Wiatrowa Mara)
50151228C Całkowita niewrażliwość na obrażenia od zimna. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.43UsypianiePrzy swoim ataku wręcz przeciwnik ma szansę na uśpienie członka naszej drużyny.
Winged Steed
(Skrzydlaty Wierzchowiec)
306818FCałkowita niewrażliwość na obrażenia od ognia. SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.83Ognisty
Oddech
Atakuje jednocześnie całą drużynę atakiem opartym na ogniu.
4/7
Witch's Cat
(Kot Wiedźmy)
4361861Brak
Wizard
(Czarodziej)
150222560SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.31Rzuca Spopielenie 6/7
Woodsman
(Drwal)
501020M18SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen.182Brak
Wraith
(Upiór)
50101823SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie105Nieumarły
Wysysanie
Statystyk ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na wyssanie statystyk z członka naszej drużyny.
Wyvern
(Wiwerna)
100154021SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie123Zatruwanie ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na zatrucie członka naszej drużyny.
Zombie20782SCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące sen. PCałkowita niewrażliwość na czary i przedmioty wywołujące paraliż/wstrzymanie82Nieumarły
Roznoszenie
Choroby ▼Przy swoim ataku wręcz przeciwnik ma niewielką szansę na rozprzestrzenienie choroby na członka naszej drużyny.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic II". Redakcja, kontakt