Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Zaklęcia Maga



Poziom 1
NazwaKosztCelTypDziałanie
Awaken
Przebudzenie
1punkt magiiWszyscy uśpieni członkowie drużynyBojowyBudzi wszystkich członków drużyny.
Detect Magic
Wykrycie Magii
1punkt magiiRzucający zaklęcieNiebojowyWykrywa wszystkie magiczne przedmioty w ekwipunku maga rzucającego zaklęcie, magiczne otoczenie oraz w skrzynkach. Pozwala również wykryć ilość ładunków w przedmiotach, które takowe posiadają.
Energy Blast
Wybuch Energii
1punkt magiina poz. +1klejnot1 wrógBojowyWysyła w kierunku wroga pocisk z czystej energii, który wybucha w jego pobliżu, zadając 1-6 obrażeń na poziom rzucającego.
Flame Arrow
Płonąca Strzała
1punkt magii1 wrógBojowyWysyła w kierunku wroga płonącą strzałę zadającą 2-8 obrażeń od ognia. Jedno z podstawowych zaklęć ofensywnych w arsenale niskopoziomowego maga. Stworzenia odporne na ogień nie otrzymują żadnych obrażeń.
Light
Światło
1punkt magiiCała drużynaNiebojowyDaje drużynie jeden punkt światła, wystarczający do oświetlenia jednego ciemnego kwadratu powierzchni. Efekty różnych zaklęć oświetlających się kumulują.
Location
Lokalizacja
1punkt magiiCała drużynaNiebojowyPodaje informacje o aktualnym położeniu drużyny. Pokazuje mapę obecnej lokacji, którą drużyna stworzyła i pokazuje lokalizację na tej mapie. Ważne przy korzystaniu z teleportacji.
Sleep
Sen
1punkt magii4 wrogów +1 na poz. rzucającegoBojowyWprowadza wrogów w stan głębokiego snu, wyłączając ich z walki. Działa do momentu otrzymania przez przeciwnika obrażeń.

Poziom 2
NazwaKosztCelTypDziałanie
Eagle Eye
Sokole Oko
2punkty magiina poz.5 kroków na poz. rzucającegoNiebojowe, na zewnątrzNa ekranie pojawia się widok 5x5 obszaru w lokacji, w której znajduje się drużyna.
Electric Arrow
Elektryczna Strzała
2punkty magii1 wrógBojowyWysyła w kierunku wroga elektryczną strzałę zadającą 4-16 obrażeń. Stworzenia odporne na elektryczność nie otrzymają obrażeń.
Identify Monster
Identyfikacja Potwora
2punkty magii+1klejnot1 wrógBojowyPodaje podstawowe informacje o danym stworzeniu.
Jump
Skok
2punkty magiiCała drużynaNiebojowyPozwala drużynie na pokonanie dwóch kwadratów powierzchni, pod warunkiem, że na drodze nie stoi żadna przeszkoda (np. pole siłowe).
Levitate
Lewitacja
2punkty magiiCała drużynaNiebojowySprawia, że drużyna porusza się nad ziemią, dzięki czemu nie wpada w różne pułapki. Zaklęcie działa 1 dzień.
Protection from Magic
Ochrona przed Magią
2punkty magiina poz. +1klejnotCała drużynaUniwersalnyZwiększa odporność na magię u członków drużyny. Moc zaklęcia zależy od poziomu doświadczenia rzucającego. Odporność utrzymuje się przez 1 dzień.
Lloyd's Beacon
Punkt Orientacyjny Lloyda
2punkty magii+1klejnotCała drużynaNiebojowy, LochPozostawia punkt orientacyjny w twojej obecnej lokacji, możesz powrócić do tej lokacji rzucając ponownie to zaklęcie.

Poziom 3
NazwaKosztCelTypDziałanie
Acid Stream
Strumień Kwasu
1punkt magiina poz. +2klejnoty1 wrógBojowyWypuszcza strumień żrącego kwasu, który zadaje 2-8 punktów obrażeń na każdy poziom rzucającego zaklęcie. Chyba, że cel jest odporny na kwas.
Fly
Latanie
3punkty magiiCała drużynaNiebojowy, nie działa w pomieszczeniachPozwala drużynie na natychmiastowe przemieszczenie się do dowolnego obszaru znajdującego się na zewnątrz. Drużyna wyląduje na najbezpieczniejszym kwadracie powierzchni.
Invisibility
Niewidzialność
3punkty magiiCała drużynaBojowyCzyni wszystkie postacie niewidzialnymi, znacznie zmniejszając szanse na trafienie przez wrogów.
Lightning Bolt
Błyskawica
1punkt magiina poz. +2klejnoty4 wrogówBojowyWysyła w kierunku wrogów potężną błyskawicę, która zadaje każdemu z nich 1-6 obrażeń na poziom rzucającego.
Web
Sieć
3punkty magiina poz. +2klejnoty4 wrogów +1 na poz.Bojowy, w zwarciuŁapie wrogów w sieć, wyłączając ich z walki do momentu, w którym uda im się oswobodzić.
Wizard Eye
Oko Czarodzieja
3punkty magiina poz. +2klejnoty5 kroków na poz.Niebojowe, wewnątrzUżywa magicznego oka potężnego czarodzieja, aby pokazać przestrzeń 5x5 przed twoją drużyną, w wewnętrznym labiryncie.

Poziom 4
NazwaKosztCelTypDziałanie
Fire Ball
Kula Ognia
1punkt magiina poz. +3klejnoty6 wrogówBojowyRzuca zabójczą kulę ognia w sam środek grupy wrogów, zadając każdemu przeciwnikowi w zasięgu 1-6 obrażeń na poziom rzucającego.
Feeble Mind
Osłabienie Umysłu
4punkty magii +3klejnoty5 wrogówBojowyKasuje przeciwnikowi pamięć, skutecznie eliminując go z dalszej walki do momentu, w którym uda mu się wyzwolić spod wpływu zaklęcia.
Cold Beam
Promień Zimna
1punkt magiina poz. +3klejnoty1 wrógBojowyWysyła w kierunku wroga promień przenikliwego zimna, który wnika w jego serce i zadaje mu 6 obrażeń od zimna. Stworzenia odporne na zimno nie otrzymują żadnych obrażeń.
Guard Dog
Pies Strażniczy
4punkty magiiCała drużynaNiebojowyPrzywołuje magicznego strażnika, który chroni drużynę przed niezapowiedzianymi atakami przez 1 dzień.
Shield
Tarcza
4punkty magiiCała drużynaBojowyTworzy niewidzialną tarczę, która otacza drużynę, chroniąc ją na czas trwania walki przed większością ataków dystansowych.
Time Distortion
Zakrzywienie Czasu
4punkty magii +3klejnotyCała drużynaBojowyZakrzywia czas, umożliwiając drużynie bezpieczną ucieczkę z większości walk.

Poziom 5
NazwaKosztCelTypDziałanie
Disrupt
Rozerwanie
5punktów magii +5klejnotów1 wrógBojowy, nie w zwarciuTworzy potężne pole energii, które rozrywa molekularną strukturę celu, zadając 100 punktów obrażeń.
Fingers of Death
Palce Śmierci
5punktów magii +5klejnotów3 wrogów, nie działa na nieumarłychBojowy, na zewnątrzPrzekierowuje starożytną moc wszystkich martwych magów przez rzucającego, co powoduje Natychmiastową śmierć celów wskazanych palcami. Ulubione narzędzie istot magicznych do usuwania niewygodnych stworzeń.
Shelter
Schronienie
5punktów magiiCała drużynaNiebojowyPrzez jeden dzień chroni przed napadem podczas odpoczynku.
Sand Storm
Burza Piaskowa
2punkty magiina poz. +5klejnotów10 wrogówBojowy, na zewnątrzMag wzywa siły natury, aby stworzyć niebezpieczną piaskową burzę, zadającą 1-8 punktów obrażeń na każdy poziom rzucającego.
Teleport5punktów magiiCała drużynaNiebojowyPrzenosi drużynę z obecnego miejsca na pozycję oddaloną o maksymalnie dziewięć kwadratów powierzchni, w dowolnym kierunku.

Poziom 6
NazwaKosztCelTypDziałanie
Disintegration
Dezintegracja
6punktów magii +6klejnotów3 wrogówBojowyZadaje 50 punktów obrażeń podczas dezintegracji całości lub części celu.
Entrapment
Wpędzenie w Pułapkę
6punktów magii +6klejnotówWszyscyBojowyOtacza pole bitwy barierą magicznej energii, która zapobiega ucieczce.
Fantastic Freeze
Fantastyczne Zamrożenie
2punkty magiina poz. +6klejnotów3 wrogówBojowy, nie w zwarciuWystrzeliwuje fantastyczny promień zimna w 3 wrogów, który krystalizuje ich, zadając 10 punktów obrażeń na każdy poziom rzucającego.
Recharge Item
Naładowanie Przedmiotu
6punktów magii +6klejnotówRzucający zaklęcieNiebojowyDodaje 1-6 ładunków dowolnemu przedmiotowi w ekwipunku rzucającego. Przedmiot musi mieć co najmniej jeden pozostały ładunek. Przy rzucaniu zaklęcia istnieje szansa, że przedmiot zostanie zniszczony.
Super Shock
Super Wyładowanie
2punkty magiina poz. +6klejnotów1 wrógBojowyWystrzeliwuje skondensowany promień elektryczności, który poraża wroga, zadając mu 20 punktów obrażeń na każdy poziom rzucającego.

Poziom 7
NazwaKosztCelTypDziałanie
Dancing Sword
Tańczące Ostrze
3punkty magiina poz. +7klejnotów10 wrogówBojowyPrzyzywa magiczne ostrze, które z prędkością światła leci w kierunku przeciwników, zadając każdemu z nich 1-12 obrażeń na każdy poziom rzucającego. Tańczącego ostrza nie da się uniknąć, a obrażenia zadawane przez ten czar nie mogą zostać obniżone.
Etherealize
Forma Eteryczna
7punktów magii+7klejnotówCała drużynaNiebojowyZmienia strukturę molekularną członków drużyny, dzięki czemu mogą pokonać 1 kwadrat powierzchni z pominięciem wszystkich przeszkód.
Duplication
Duplikacja
7punktów magii+100klejnotówRzucający zaklęcieNiebojowyPozwala magowi na stworzenie dokładnej kopii jednego przedmiotu z jego ekwipunku. W plecaku rzucającego musi być miejsce na nowy przedmiot. Istnieje mała szansa, że zaklęcie się nie powiedzie i przedmiot ulegnie destrukcji.
Prismatic Light
Światło Pryzmatyczne
7punktów magii+7klejnotów10 wrogówBojowyPotężny, aczkolwiek nieprzewidywalny czar, który wywołuje losowe efekty na wrogach.

Poziom 8
NazwaKosztCelTypDziałanie
Meteor Shower
Deszcz Meteorytów
8punktów magii+1punktów magiina wroga +8klejnotówWszyscy wrogowieBojowy, na zewnątrzSprowadza deszcz meteorytów, zadając każdemu przeciwnikowi 5-30 obrażeń.
Power Shield
Tarcza Mocy
8punktów magii+8klejnotówCała drużynaBojowyZmniejsza wszystkie otrzymywane obrażenia o połowę. Działa przez całą walkę.
Incinerate
Spopielenie
3punkty magiina poz. +8klejnotów1 wrógBojowyZaklęcie ogarnia wroga ciepłem tysiąca płomieni, zadając 20-40 punktów obrażeń na każdy poziom rzucającego.
Mega Volts
Megawolty
3punkty magiina poz. +8klejnotów10 wrogówBojowyTworzy łańcuch wyładowań elektrycznych, który spaja wrogów zabójczym napięciem zadając im 4-16 punktów obrażeń na każdy poziom rzucającego.

Poziom 9
NazwaKosztCelTypDziałanie
Implosion
Implozja
10punktów magii+10klejnotów1 wrógBojowyTworzy dziurę w przestrzeni, w środku wyznaczonego wroga, wciągając go w nicość.
Inferno3punkty magiina poz. +10klejnotów10 wrogówBojowyWyzwala ciepło słońca na wszystkich zaznaczonych wrogach, zadający im 1-20 punktów obrażeń na każdy poziom rzucającego.
Star Burst
Wybuch Gwiazdy
10punktów magii+1punktów magiina wroga +20klejnotówWszyscy wrogowieBojowy, na zewnątrzZsyła na wszystkich wrogów kawałki eksplodującej gwiazdy, zadając im 20-200 punktów obrażeń.
Enchant Item
Zaklęcie Przedmiotu
50punktów magii na "+'' przedmiotu +50klejnotówRzucający zaklęcieNiebojowePróbuje podnieść magiczną właściwość przedmiotu przez zwiększenie wartości jego "+".
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic II". Redakcja, kontakt