Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Umiejętności

Might & Magic II zostało wzbogacone o system umiejętności. Widać, że to początki - system ten jest po prostu kiepski. Każdy bohater może mieć dwie umiejętności drugorzędne. Umiejętności, które dodają nam statystyki są dobre jedynie na początku. Dlaczego? Jeżeli postać o statystyce większej lub równej 50 nauczy się takowej, to nie zwiększy sobie tej statystki. Co więcej, usunięcie takiej umiejętności odbierze nam punkty, które dawać powinna (nawet jeśli ich nie dała :P).



NazwaTłumaczenieLokalizacjaKosztOpis
CartographerKartografMiddlegate (0,15)10Automatycznie rysuje mapę podczas eksploracji.
MountaineerGóralMiddlegate (3,12)2000Przechodzi przez góry. (Potrzeba minimum dwóch bohaterów o tej umiejętności)
PathfinderZnajdowanie DrogiMiddlegate (1,9)1000Przechodzi przez las. (Potrzeba minimum dwóch bohaterów o tej umiejętności)
CrusaderKrzyżowiecTundara (2,14)250Wymagany, aby brać udział w niektórych zadaniach (np. zadanie Lorda Hoardalla).
MerchantKupiecTundara (5,13)1000Kupuje rzeczy o połowę taniej, a sprzedaje dwa razy drożej.
NavigatorNawigatorTundara (8,13)750Nie zgubi się na pustyni.
GladiatorGladiatorVulcania (3,9)500+5 Moc
LinguistLingwistaAtlantium (8,4)500+5 Inteligencja oraz umiejętność przeczytania run znajdujących się w C3 (0,7).
DiplomatDyplomataSandsobar (3,4)500+5 Osobowość
SoldierŻołnierzVulcania (0,3)500+5 Wytrzymałość
AthleteAtletaAtlantium (6,2)500+5 Szybkość
Arms MasterMistrz Walki BroniąVulcania (15,3)500+5 Celność
GamblerHazardzistaSandsobar (3,0)200+5 Szczęście
Hero/HeroineHerosAtlantium (9,2)1000+1 Moc, Inteligencja, Osobowość, Wytrzymałość, Szybkość, Celność i Szczęście
PickpocketKieszonkowiecSandsobar (0,5)300+5 Kradzieży (Tylko dla klasy Rabuś lub Ninja)

Umiejętności można się pozbyć w Middlegate (12,10) za opłatą 100. Taka detoksykacja mózgu usuwa obie umiejętności!
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic II". Redakcja, kontakt