Wskazówki
Istnieją trzy zaszyfrowane wiadomości umieszczonych w CRONie. Żółta ułatwi podróż, podczas gdy zielona i czerwona pomagają podróżnikom uratować CRON.
Zielona wiadomość1. B2 - x=14, y=9
2. B3 - x=12, y=2
3. B2 - x=14, y=5
4. B3 - x=12, y=9Żółta wiadomość1. E3 - x=7, y=2
2. E4 - x=2, y=11
3. D3 - x=13, y=4
4. D4 - x=12, y=10
5. E4 - x=7, y=15
6. D4 - x=14, y=15
7. B3 - x=5, y=10
8. E3 - x=0, y=3
9. D3 - x=8, y=2Czerwona wiadomość1. Wymiar ognia - x=6, y=15
2. Wymiar wody - x=0, y=8
3. Wymiar ziemi - x=7, y=0
4. Wymiar ognia - x=15, y=7
5. Wymiar powietrza - x=0, y=7
6. Wymiar ziemi - x=9, y=6
7. Wymiar wody - x=8, y=0
8. Wymiar ziemi - x=15, y=8
9. Wymiar powietrza - x=7, y=15
Wiadomości muszą być rozszyfrowane w odpowiedniej kolejności. Naucz się odpowiedniej kolejności za pomocą odpowiadających przekładów.2. B3 - x=12, y=2
3. B2 - x=14, y=5
4. B3 - x=12, y=9Żółta wiadomość1. E3 - x=7, y=2
2. E4 - x=2, y=11
3. D3 - x=13, y=4
4. D4 - x=12, y=10
5. E4 - x=7, y=15
6. D4 - x=14, y=15
7. B3 - x=5, y=10
8. E3 - x=0, y=3
9. D3 - x=8, y=2Czerwona wiadomość1. Wymiar ognia - x=6, y=15
2. Wymiar wody - x=0, y=8
3. Wymiar ziemi - x=7, y=0
4. Wymiar ognia - x=15, y=7
5. Wymiar powietrza - x=0, y=7
6. Wymiar ziemi - x=9, y=6
7. Wymiar wody - x=8, y=0
8. Wymiar ziemi - x=15, y=8
9. Wymiar powietrza - x=7, y=15
Zielony przekładJaskinia pod Middlegate
x=8, y=14Czerwony przekładZamek Xabran
x=13, y=4Żółty przekładZamek Xabran
x=13, y=12
Poniżej możecie zobaczyć odszyfrowane wiadomości:x=8, y=14Czerwony przekładZamek Xabran
x=13, y=4Żółty przekładZamek Xabran
x=13, y=12
Zielona WiadomośćFor each individual to become true, see the jury which resides at Mount Farview. Travel in groups of appropriate class. A Robber can aid all others with their task.Czerwona WiadomośćTo right ancient wrongs, the solution is very long. The Triple Crown must first be done, with Arena, Monster Bowl and Colosseum to be won. Next, the party must split individually so that each may fulfill their personal destiny. Request an audience with the Queen so the Chosen One can be seen. Travel through time with Talons and Orb. Save the dead King from destruction and get the password. Then visit the lake geometrics to find passage to that which you must hurriedly fix.
JVC Żółta WiadomośćIf personal statistics you'd like to enhance, with circus games you should take a chance. win dumb prizes, but don't feel bad. You can offer these toys to an old man who can be had. His hut in the wilderness is dwarfed by a tree. For the toy, he gives you a tip for free. Drink from the Inner Limits pool. Though, once it was acid, now it is cool. With thirst now thoroughly sated, go back to the Circus and play games to raise those statistics which you truly hated.
JVC Żółta WiadomośćIf personal statistics you'd like to enhance, with circus games you should take a chance. win dumb prizes, but don't feel bad. You can offer these toys to an old man who can be had. His hut in the wilderness is dwarfed by a tree. For the toy, he gives you a tip for free. Drink from the Inner Limits pool. Though, once it was acid, now it is cool. With thirst now thoroughly sated, go back to the Circus and play games to raise those statistics which you truly hated.
Klucze odgrywają ważną rolę w świecie CRONu. Pośród różnobarwnych kluczy, kluczy Marka oraz klucza zamkowego, wiele drzwi stoi przed nami otworem.
Przede wszystkim w rachubę wchodzi klucz zamkowy. W celu otrzymania łatwego dostęp do każdego zamku trzeba okazać klucz jako przepustkę. Aby zdobyć klucz, udaj się najpierw do czarodzieja Nordona w Middlegate, a potem do jego siostry Nordonny. Po wykonaniu jej zadania wytłumaczy wam wszystko.
Następne są klucze o czterech kolorach: zielone, żółte, czerwone i czarne. Ślusarz sprzedający każdy z tych kluczy znajdzie się w każdym mieście, nie licząc Tundary, gdzie nie ma żadnego. W każdym z czterech głównych zamków, Hillstone, Pinehurst i Woodhaven, jak również w Luxus Palace Royale, rezyduje biskup koloru odpowiadającego danemu kluczowi. Każdy klucz wyciąga odpowiedniego biskupa z niewoli. Większe nagrody jednak mogą być uzyskane jeśli przy każdym kolorze drużyna najpierw wygra bitwy w każdej z trzech aren walk. Na przykład, drużyna która zdobyła zielony klucz idzie następnie by wziąć udział w walkach zielonego biletu na Arenie, w Dole Potworów i Koloseum. Następnie uwalniają biskupa zielonej walki z jego więzienia i otrzymują nagrodę bohatera. Znajdź biskupów zgodnie z poniższymi wskazówkami.
•Biskup zielonej walkiZamek Woodhaven, x=10, y=6•Biskup żółtej walkiZamek Pinehurst, x=13, y=3•Biskup czerwonej walkiZamek Hillstone, x=11, y=4•Biskup czarnej walkiLuxus Palace Royale, x=14, y=14
Wreszcie, klucze Marka muszą być odnalezione. Przedtem trzeba zlokalizować samego Marka.
Znajdźcie Marka w Gaju żebraków, obszar C1x=1, y=1.
Znajdźcie jego klucze w Jamie pająka śmierci, obszar A2x=2, y=9.
Jest wiele sposobów aby zwiększyć lub zmienić osobiste atrybuty i zdolności czasowo bądź permanentnie na Cron. Prócz magicznych broni i artefaktów istnieją zadania, stwory, przerzutniki atrybutów i źródła, aby wymienić tylko parę.
Wymiana 1:1 złota na doświadczenie odbywa się w Lochu Lorda Slayera (poz. 1) w 11,5.
Wymiana 1:2 złota na doświadczenie odbywa się w Lochu Lorda Slayera (poz. 2) w 9.15.
Wymiana klejnotów na doświadczenie odbywa się w Lochu Hordalla (poz. 2) w 4,4.
By stać się Neutralnym, odwiedźcie Loch Hordalla (poz. 2) w 7,8.
By stać się Dobrym, odwiedźcie Loch Peabody'ego (poz. 2) w 5,1.
By stać się Złym, odwiedźcie Loch Lamandy (poz. 2) w 5,11.
Jeśli chcesz mieć drużynę pachnącą tylko męskością, to udajcie się do Lochu Slayera (poz. 2) 0,8.
Jeśli chcesz mieć drużynę złożoną z vixen, udajcie się do Lochu Lamandy (poz. 2) 4,8.
Są dwa sposoby na zredukowanie starzenia się w Waszej drużynie. Darmowym sposobem jest odwiedzenie Kopalni Sarakina (1,15). Z drugiej strony, możecie zapłacić za przejście w Resorcie Murraya na Wyspie i odwiedzić Gorące Źródła (B4, 2,3).
Wszystkie zmiany z fontann są tymczasowe i znikają po następnej walce lub odpoczynku, z wyjątkiem zmiany w kondycji i wieku. Wszystkie są zlokalizowane na świeżym powietrzu.