Klasowe
Wypełnienie każdego z zadań klasowych zapewnia danej postaci 5 milionów punktów doświadczenia oraz "+". Rabuś otrzymuje swój "+" za pomoc w wykonaniu zadania innej klasy.Gdzie rozpocząć: Jurors of Mount Fairview, D2 7,0
Wymagana klasa postaci: Rycerz
Rozwiązanie: Drużyna musi uśmiercić Straszliwego Rycerza (Dread Knight), który wcale nie jest taki straszliwy. To po prostu słabsza wersja Kawalerzysty (Jouster). Znajdziecie go w B3 5,14.
Gdzie rozpocząć: Jurors of Mount Fairview, D2 7,0
Wymagana klasa postaci: Paladyn
Rozwiązanie: Drużyna musi uśmiercić Mroźnego Smoka (Frost Dragon). Droga do smoka jest stosunkowo trudna, sam Smok nie stanowi większego wyzwania. Trzeba jednak uważać na jego mroźny oddech. Znajdziecie go w Forbidden Forest Cavern (B1, 4,13) w 8,8.
Gdzie rozpocząć: Jurors of Mount Fairview, D2 7,0
Wymagana klasa postaci: Łucznik
Rozwiązanie: Drużyna musi pokonać Barona Wilfreya w walce. Możecie go znaleźć w B2 11,2. Jedno z najłatwiejszych zadań głównych, nie stanowi on większego wyzwania.
Gdzie rozpocząć: Jurors of Mount Fairview, D2 7,0
Wymagana klasa postaci: Kleryk
Rozwiązanie: Drużyna musi po pierwsze odzyskać duszę Coraka, która jest strzeżona przez sporą ilość duchów. Przyda się Święte Słowo. Dusz znajduje się w C1 10,15. Potrzebna będzie przepustka (admit-8 pass), aby dostać się do Krypty Coraka (Corak's Crypt). Tę przepustkę zdobędziemy w Sandsobar Cavern 14,14. Gdy już ją zdobędziemy, udajemy się znów do Jaskini Coraka (Coraks Cavern) 13,3 and naciskamy przycisk. To zlikiduje pole siłowe i pozwoli nam dostać się do ciała Coraka (na pozycji 8,0). Przyniesienie jego duszy do tejże lokacji zakończy zadanie.
Gdzie rozpocząć: Jurors of Mount Fairview, D2 7,0
Wymagana klasa postaci: Barbarzyńca
Rozwiązanie: Zły przywódca barbarzyńców musi zostać zgładzony, aby uwolnić Północne Ziemie (Northlands) spod jego tyranii. Można go znaleźć w C4 0,15. Całkiem mocny przeciwnik, dobrze zabrać ze sobą kilka flakoników wspomagających życie.
Gdzie rozpocząć: Jurors of Mount Fairview, D2 7,0
Wymagana klasa postaci: Brak (ale jest to zadanie dla Nindży)
Rozwiązanie: Należ zgładzić Dawn i zakończyć jej rządy strachu. Można ją znaleźć w Dawns Mist Cavern (D4 3,8) 8,9. Każdy członek drużyny może wziąć udział w tym zadaniu, ponieważ jest to również część zadania Murraya. Jest to jedno z najtrudniejszych zadań klasowych.
Gdzie rozpocząć: Jurors of Mount Fairview, D2 7,0
Wymagana klasa postaci: Mag
Rozwiązanie: To zadanie jest dwuczęściowe. Jednego czarodzieja znajdziemy w Dark Keep, a drugiego w Tower of Mercy. Na ścianach tych lochów jest zapisany klucz, dzięki któremu możemy bezpieczniej przebyć lokację. Poniżej znajdziecie rozwiązania.
Dark Keep1-3-1-(3 or 7)-9-11-A-C-G-I
Odpowiedź na pytanie po lewej stronie Ybmuga to 23, a po prawej 46. Tower of Mercy2-2-4-6-6-12-A-D-F-I
Odpowiedź na pytanie po lewej stronie Yekopa to 64, a po prawej 32.
Zadanie kończy się gdy obaj czarodzieje są wolni.