Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Poboczne

Head of the Beast

Gdzie rozpocząć: Lord Slayer, Castle Hillstone 5,2

Rozwiązanie: Twoja drużyna będzie musiała ubić 3 potwory, które część graczy słusznie uważa za bossów. Są to unikatowe wersje stworzeń i podrasowanych statystykach. Na naszej liście znajdują się: Dragon Lord, Queen Beetle oraz Serpent King. Smoczy Lord znajduje się w obszarze D1 10,12. Królowa Żuków w obszarze E2 11, 6, Król Wężów w E3 5,6

Swords of Chivalry

Gdzie rozpocząć: Lord Hordall, Castle Woodhaven, 9,1

Rozwiązanie: Twoja drużyna musi zebrać 3 tytułowe Miecze Your party must collect the 3 Swords Rycerskości i sprowadzić je do Lorda Hordalla. Miecz Męstwa (The Sword of Valor) znajdziemy w obszarze A2 11,2. Miecz Szlachetności (The Sword of Nobility) będzie w obszarze D1 0,8. Miecz Honoru (Sword of Honor) znajdziemy w obszarze D4 at 14,11.

Search for Relics

Gdzie rozpocząć: Lord Haart, Castle Haart, Area B1 5,5

Rozwiązanie: Drużyna musi odnaleźć dawno zagubione relikty z rodziny Haarta. Phaser zdobędziemy podróżując do roku 600 (Do tego celu używamy wehikułu czasu Lorda Peabodya). Spaz Twit (jeden z przodków Haarta) znajduje się w A1(11,3) ma silną eskortę i gratis miota dezintegracją!
Shroud (Loincloth) zdobędziemy podróżując do roku 700 i pokonując The Long One i jego ucznia w E2(5,4).
UWAGA! "Długi" nie pojawia się w wersji SNES (a nawet Apple). Jedyny sposób na wykonanie tego zadania to użycie kodu na przedmiot Loincloth +7. Zainteresowanych odsyłam tutaj.

The Fey Farthing

Gdzie rozpocząć: Nordonna, Middlegate, 1,2

Rozwiązanie: Odwiedź wszystkie 5 świątyń w 5 miastach i wszędzie złóż donację. Po dokonaniu wpłaty w ostatniej świątyni dostaniesz Visit Fey Farthing. Zabierz to do Middlegate 15,15 i wrzuć do studni. Skutkuje to otrzymaniem Klucza do Zamku (Castle Key). Wyposażenie postaci w ten klucz pozwala wam wchodzić do zamków bez wali ze strażnikami.

Mark's Keys

Gdzie rozpocząć: Mark, C1, 1,1

Rozwiązanie: Klucz Marka znajduje się w Leżu Pająka Śmierci (Death Spider Lair) w A2 2,9. Są dwa sposoby na zdobycie klucza. Najłatwiej odpowiedzieć na pytanie owego pająka - "What has Mark misplaced?", wpisując "keys". W zamian otrzymacie rzeczony klucz. Błędna odpowiedź będzie skutkowała walką, a klucz znajdziemy po jej wygraniu.
UWAGA! Jeśli wrócicie do Marka, a nie będziecie mieli klucza, powiesi on losowego członka drużyny!

Green Triple Crown/ Rescue of the Green Bishop


Gdzie rozpocząć: Bishop of Green Battle, Castle Woodhaven 10,6

Rozwiązanie: Wygraj 3 walki na arenie w Middlegate, the Monster Bowl w Sandsobar lub the Colossium w Atlantium korzystając z zielonego biletu (Można zakupić u kowala w Middlegate). Zielony klucz trzeba kupić od Lock and Key LTD (Middlegate 1,8). Następnie zabieramy go do Castle Woodhaven 10,6 gdzie biskup zostanie uwolniony.

Yellow Triple Crown/ Rescue of the Yellow Bishop


Gdzie rozpocząć: Bishop of Yellow Battle, Castle Pinehurst 13,3

Rozwiązanie: Wygraj 3 walki na arenie w Middlegate, the Monster Bowl w Sandsobar lub the Colossium w Atlantium korzystając z zielonego biletu (Można zakupić u kowala w Sandsobar). Żółty klucz trzeba kupić od Fitpro Locksmith (Sandsobar 6,2). Następnie zabieramy go do Castle Pinehurst 13,3 gdzie biskup zostanie uwolniony.

Red Triple Crown/ Rescue of the Red Bishop


Gdzie rozpocząć: Bishop of Red Battle, Castle Hillstone 11,4

Rozwiązanie: Wygraj 3 walki na arenie w Middlegate, the Monster Bowl w Sandsobar lub the Colossium w Atlantium korzystając z żółtego biletu (Można zakupić u kowala w Vulcanii). Czerwony klucz trzeba kupić od Lava Locksmith (Vulcania 0,8). Następnie zabieramy go do Castle Hillstone 11,4 gdzie biskup zostanie uwolniony.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic II". Redakcja, kontakt