Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Kuririn
   Trith
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Zaklęcia Kleryka



Poziom 1
NazwaKosztCelTypDziałanie
Apparition
Widziadło
1punkt magii10 wrogówBojowyWytwarza przerażające widziadło w umysłach przeciwników, obniża tym samym ich szansę trafienia.
Awaken
Przebudzenie
1punkt magiiWszyscy uśpieni członkowie drużynyUniwersalnyBudzi wszystkich członków drużyny. Przydatne, gdy drużyna zostanie zaskoczona przez wrogów podczas odpoczynku.
Bless
Błogosławieństwo
1punkt magiiCała drużynaBojowyDo końca walki zwiększa celność ciosów zadawanych przez drużynę.
First Aid
Pierwsza Pomoc
1punkt magii1 członek drużynyUniwersalnyLeczy lekkie rany, przywracając 8 punktów życia.
Light
Światło
1punkt magiiCała drużynaNiebojowyDaje drużynie jeden punkt światła, wystarczający do oświetlenia jednego ciemnego kwadratu powierzchni. Efekty różnych zaklęć oświetlających się kumulują.
Power Cure
Silne Uzdrowienie
1punkt magii na poz. +1klejnot1 członek drużynyUniwersalnyPrzywraca wybranej postaci 1-10 punktów życia na poziom rzucającego.
Turn Undead
Odpędzanie Nieumarłych
1punkt magiiWszyscy nieumarli wrogowieBojowyDaje kapłanowi moc niszczenia nieumarłych. Ilość zniszczonych w ten sposób umarlaków jest zależna od poziomu rzucającego i siły danego stworzenia.

Poziom 2
NazwaKosztCelTypDziałanie
Cure Wounds
Leczenie Ran
2punkty magii1 członek drużynyUniwersalnyLeczy średnie rany, przywracając danej postaci 15 punktów życia.
Heroism
Heroizm
2punkty magii +1klejnot1 członek drużynyBojowyNa czas walki dodaje wybranej postaci 6 poziomów doświadczenia.
Pain
Ból
2punkty magii1 wróg, nie działa na nieumarłychBojowyWywołuje u przeciwnika potworny ból, zadając 2-12 obrażeń. Stworzenia odporne na obrażenia od bólu nie otrzymują żadnych obrażeń.
Protection From Elements
Ochrona Przed Żywiołami
2punkty magii +1klejnotCała drużynaUniwersalnyZwiększa odporność drużyny na strach, zimno, ogień, truciznę, kwas i elektryczność. Siła zaklęcia zależy od poziomu rzucającego. Ochrona utrzymuje się przez 1 dzień.
Silence
Cisza
2punkty magii4 wrogów +1 wróg/lvlBojowyDo końca walki pozbawia przeciwnika możliwości rzucania zaklęć.
Weaken
Osłabienie
2punkty magii +1klejnot10 wrógBojowyObrażenia fizyczne zadawane przez przeciwników są zredukowane o połowę na czas trwania zaklęcia.
Nature's Gate
Brama Natury
2punkty magiiCała drużynaNiebojowy,
na zewnątrz
Korzystając z sił natury, otwiera portal pomiędzy dwoma lokacjami na terenie ziem CRONu. Te lokacje różnią się czasem (szczegóły
DzieńPunkt docelowy
parzyste przed dniem 151C2 (8,11)
1,3,5,7,9,11,13,15,17,19C2 (5,11) Corak's Cavern Entrance
21,23,25,27,29,31,33,35,37,39C3 (1,6) Druid's Point Cavern Entrance
41,43,45,55,57,59E1 (4,7) Gemmaker_Volcano
61,63,65,67,69,71,73,75,77,79A2 (12,2) Sarakin's Mine Entrance
81,83,85,87,89,91,95.97,99E3 (5,5) Nomadic_Rift_Cavern Entrance
93D1 (5,6) Dead Zone Ground Zero
101,103,105,107,109,111,113,115,117,119B1 (4,13) Ice Cavern Entrance
121,123,125,127,129C3 (15,0) Forbidden Forest Cavern Entrance
131,133,135,137,139D4 (3,7) Dawn's Mist Cavern Entrance
141,143,145,147D1 (12,14) Dragon's Dominion Cavern Entrance
151-180C2 (7,3) 9th century Future Location of Middlegate
).

Poziom 3
NazwaKosztCelTypDziałanie
Create Food
Tworzenie Jedzenia
3punkty magii+1klejnotRzucający zaklęcieNiebojowyDaje kapłanowi 8 porcji jedzenia. Stworzoną żywnością można normalnie dysponować.
Cure Poison
Leczenie Zatrucia
3punkty magii1 członek drużynyUniwersalnyUsuwa truciznę z organizmu wybranej postaci.
Immobilize
Unieruchomienie
3punkty magii5 wrogówBojowyUnieruchamia przeciwników objętych zaklęciem.
Lasting Light
Trwające Światło
3punkty magiiCała drużynaNiebojowyZapewnia drużynie 20 punktów światła, które mogą zostać użyte do oświetlenia ciemnych kwadratów powierzchni.
Walk on Water
Chodzenie po Wodzie
3punkty magii+2klejnotyCała drużynaNiebojowy,
Na zewnątrz
Tworzy pod drużyną unoszącą się w powietrzu piaskową wydmę, dzięki której można przekraczać obszary wodne. Zaklęcie działa 1 dzień.

Poziom 4
NazwaKosztCelTypDziałanie
Acid Spray
Opryskanie Kwasem
4punkty magii+3klejnoty3 wrogówBojowe,
Nie w zwarciu
Wypuszcza strumień żrącego kwasu, który zadaje 6-60 obrażeń.
Air Transmutation
Transmutacja w Powietrze
4punkty magii+3klejnotyCałą drużynaNiebojowe,
na zewnątrz
Zamienia całą drużynę w powietrze, umożliwiając tym samym podróżowanie po wymiarze powietrza.
Cure Disease
Leczenie Choroby
4punkty magii1 członek drużynyNiebojowyNatychmiastowo uzdrawia wybraną postać z choroby oraz przywraca jej pełne zdrowie.
Restore Alignment
Przywrócenie Charakteru
4punkty magii+3klejnoty1 członek drużynyNiebojowyCofa wszelkie zmiany charakteru u wybranej postaci.
Surface
Przeniesienie na Powierzchnię
4punkty magiiCała drużynaNiebojowyNatychmiastowo przenosi drużynę spod ziemi na jej powierzchnię.
Holy Bonus
Święty Bonus
4punkty magii+3klejnotyCałą drużynaBojowyZwiększa obrażenia zadawane przez członków drużyny o 1 punkt obrażeń na każe 2 poziomy rzucającego zaklęcie.

Poziom 5
NazwaKosztCelTypDziałanie
Air Encasement
Okrycie Powietrzem
5punktów magii+5klejnotów1 wrógBojoweOkrywa cel polem powietrza, zadaje 10 punktów obrażeń na rundę i odseparowuje cel od walki, dopóki ten nie zostanie zaatakowany lub zaklęcie przestanie działać.
Deadly Swarm
Zabójczy Rój
5punktów magii+5klejnotów10 wrogówBojowyWysyła w kierunku wrogów chmarę zabójczych insektów, zadając każdemu przeciwnikowi 4-40 obrażeń.
Frenzy
Szał
5punktów magii+5klejnotów1x na 1 postaćBojowyCzłonek drużyny, który popadł w szał może zaatakować wszystkich przeciwników na ekranie. Wyczerpana tym doświadczeniem postać traci 1 punkt wytrzymałości, a następnie staje się nieprzytomny.
Paralyze
Paraliż
5punktów magii+5klejnotów10 wrogówBojowyParaliżuje wrogów, wyłączając ich z dalszej walki. Zaklęcie może częściowo lub w całości nie zadziałać na niektórych przeciwnikach.
Remove Condition
Usunięcie Negatywnego Stanu
5punktów magii+5klejnotów1 członek drużynyUniwersalnyUwalnia wybraną postać z wszystkich negatywnych stanów, za wyjątkiem śmierci, zamiany w kamień i eradykacji.

Poziom 6
NazwaKosztCelTypDziałanie
Earth Transmutation
Transmutacja w Ziemię
6punktów magii+6klejnotówCałą drużynaNiebojowe,
na zewnątrz
Zamienia całą drużynę w ziemię, umożliwiając tym samym podróżowanie po wymiarze ziemi.
Water Transmutation
Transmutacja w Wodę
6punktów magii+6klejnotówCałą drużynaNiebojowe,
na zewnątrz
Zamienia całą drużynę w wodę, umożliwiając tym samym podróżowanie po wymiarze wody.
Rejuvenate
Odnowienie
6punkty magii + 6klejnoty1 członek drużynyNiebojowyOdmładza postać o 1-10 lat, przywracając jej statystyki na dawny poziom. Zaklęcie ma małą szansę na wywołanie efektu odwrotnego do oczekiwanego.
Water Encasement
Okrycie Wodą
6punktów magii+6klejnotów1 wrógBojoweOkrywa cel polem wody, zadaje 20 punktów obrażeń na rundę i odseparowuje cel od walki, dopóki ten nie zostanie zaatakowany lub zaklęcie przestanie działać.
Stone to Flesh
Kamień w Ciało
6punktów magii+6klejnotów1 członek drużynyUniwersalnyPrzywraca zamienionej w kamień postaci normalne ciało.

Poziom 7
NazwaKosztCelTypDziałanie
Earth Encasement
Okrycie Ziemią
7punktów magii+7klejnotów1 wrógBojoweOkrywa cel polem ziemi, zadaje 40 punktów obrażeń na rundę i odseparowuje cel od walki, dopóki ten nie zostanie zaatakowany lub zaklęcie przestanie działać.
Moon Ray
Promień Księżyca
7punktów magii+7klejnotów10 wrogówBojowy, na zewnątrzZsyła na wszystkich walczących dobroczynny promień, który leczy członkom drużyny 10-100 punktów życia, wrogom natomiast zadaje 10-100 obrażeń.
Raise Dead
Ożywienie Zmarłych
7punktów magii+7klejnoty1 członek drużynyUniwersalnyOżywia wybraną martwą postać. Czar ma średnią szansę na niepowodzenie i małą szansę na eradykację postaci. Osoba rzucająca oraz cel starzeją się o rok.
Fiery Flail
Ognisty Korbacz
7punktów magii+7klejnoty1 wrógBojowyTworzy ogromny korbacz ognia, atakujący pojedynczego przeciwnika i zadający 100-400 punktów obrażeń.

Poziom 8
NazwaKosztCelTypDziałanie
Fire Encasement
Okrycie Ogniem
8punktów magii+8klejnotów1 wrógBojoweOkrywa cel polem ognia, zadaje 80 punktów obrażeń na rundę i odseparowuje cel od walki, dopóki ten nie zostanie zaatakowany lub zaklęcie przestanie działać.
Fire Transmutation
Transmutacja w Ogień
8punktów magii+8klejnotówCałą drużynaNiebojowe,
na zewnątrz
Zamienia całą drużynę w ogień, umożliwiając tym samym podróżowanie po wymiarze ognia.
Town Portal
Portal Miejski
8punktów magii+8klejnotówCała drużynaNiebojowyOtwiera tymczasowy portal do do wybranego miasta, a następnie przenosi tam drużynę.
Mass Distortion
Miażdżący Ciężar
8punktów magii+8klejnotów2 wrogówBojoweZwiększa ciężar przeciwników, zmniejszając ich punkty życia o połowę

Poziom 9
NazwaKosztCelTypDziałanie
Divine Intervention
Boska Interwencja
10punktów magii+20klejnotówCała drużynaBojowyProsi o pomoc nadnaturalne siły, przywracając drużynie wszystkie punkty życia i usuwając wszystkie negatywne stany (oprócz eradykacji). Rzucający zaklęcie starzeje się o 5 lat.
Holy Word
Święte Słowo
10punktów magii+10klejnotówWszyscy nieumarli wrogowieBojowyKapłan wymawia słowo o potężnej mocy, które niszczy wszystkich nieumarłych wrogów. Rzucający zaklęcie starzeje się o rok.
Resurrection
Zmartwychwstanie
10punktów magii+10klejnotów1 członek drużynyNiebojowyPrzywraca do życia eradykowaną postać, dodając jej 5 lat i odejmując 1 punkt wytrzymałości. Istnieje szansa, że zaklęcie zawiedzie. Rzucający zaklęcie starzeje się o rok.
Uncurse Item
Usunięcie Klątwy z Przedmiotu
10punktów magii+50klejnotówRzucający zaklęcieNiebojowyPróbuje usunąć klątwę z przedmiotu znajdującego się w plecaku rzucającego.
© 2003-18 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Might & Magic II". Redakcja, kontakt